Kersttoernooi 2022

– Thieu van Pol wint overtuigend het Kerst Snelschaaktoernooi 2022!!

Op donderdag 22 december speelden we onze traditionele Kerstsnelschaaktoernooi. Er waren 11 deelnemers, dus er werden ook 11 rondes gespeeld. De speeltijd was slechts 7 minuten per speler per partij. Er werd dus hevig op de klok getimmerd. Toch gingen ogenschijnlijk gewonnen partijen verloren doordat de vlag viel. Ook onregelmatige zetten maakte soms een plotseling eind aan een wedstrijd. Tot en met ronde 9 gingen Thieu van Pol en Ed Crombeen gelijk op. Echter in ronde 10 ontmoetten ze elkaar en nam Thieu de leiding door van Ed te winnen en won daarmee ook overtuigend dit Kerstsnelschaaktoernooi met 10 punten uit 11 wedstrijden. Op de tweede plaats eindigden Bradley Bakker en Ed Crombeen met 8 punten.
De door Thieu beschikbaar gestelde geldprijzen werden door de voorzitter uitgereikt, waarna hij het schaakjaar 2022 afsloot met een korte terugblik.

Voor de totale uitslag klik hier.