John Heuijerjans overleden

In Memoriam John Heuijerjans

Op vrijdag 11 april 2008 overleed op 53 jarige leeftijd onze schaakvriend John Heuijerjans uit Melick.

John was jarenlang een zeer gewaardeerd lid van de schaakvereniging ’t Stokpaardje. John schaakte sterker dan zijn Elo-rating doet vermoeden. Hij eindigde steevast in de hoogste regionen in de interne competitie. In de externe competitie scoorde hij menige punt voor zijn club. Hij was de ‘stille kracht’ van zijn team.
John was ook een trouwe schaker: geen enkele clubavond sloeg hij over en elke competitiewedstrijd was hij van de partij. Maar bovenal was hij een sympathieke schaker, bescheiden en zeer prettig in de omgang.

Een ongeneeslijke ziekte heeft hem uiteindelijk zijn schaakplezier ontnomen.

Wij wensen zijn vrouw Marga en zijn kinderen Rick, Mike, Ashley en Vera veel sterkte toe om dit enorme verlies een plaats in hun leven te geven.