2e Wim Berden Rapidtoernooi

– 2e Wim Berden Rapidtoernooi zeer geslaagd!

Op zondag 22 december 2013 werd voor de tweede maal het Wim Berden Rapidtoernooi gespeeld. Dit toernooi werd vorig jaar bij gelegenheid van ons 40 jarig jubileum voor de eerste keer gehouden. Dit toernooi kreeg toen de naam van Wim Berden, die als enige de volle 40 jaar lid is. Hij is mede-oprichter van de club en is vorig jaar voor zijn vele verdiensten benoemd tot erelid.

Dit jaar telde het toernooi 28 deelnemers die in groepen van 4 waren onderverdeeld. Voor iedere groep was een geldprijs van € 20 beschikbaar. Tegen half twaalf was de indeling bekend en opende onze voorzitter Peter Simonis het toernooi. Er werd gespeeld in een tempo van 45 minuten per persoon per partij, hetgeen een zeer prettig tempo bleek te zijn. Tussen de partijen door was er genoeg ruimte voor gezelligheid en een drankje en een hapje. Voor de catering niets dan lof.

Na het spelen van de derde en laatste ronde werd de eindstand bekend gemaakt door Arie Schakel, onze wedstrijdleider. Peter Simonis reikte de prijzen uit. De winnaars van de verschillende groepen waren:

groep 1: Jan Broekhuis
groep 2: Hajrudin Hodzic
groep 3: Ton Cremers
groep 4: Jo Schreinemachers
groep 5: Jacq Abrahams
groep 6: Johan Meurs
groep 7: Ben Kusters

We kunnen terugzien op een zeer gezellig en geslaagd toernooi. Peter bedankte alle deelnemers voor hun sportieve bijdrage. Tot slot wenste hij iedereen Prettige Feestdagen en sprak hij de hoop uit iedereen volgend jaar weer terug te zien.

Voor gedetailleerde uitslagen klik hier

Voor een fotoreportage klik hier