Carel Goes overleden

– Carel Goes overleden

Carel_GoesHelaas bereikte ons het bericht dat ons lid Carel Goes op dinsdag 17 juli 2018 is overleden. Carel werd 76 jaar. De uitvaart heeft overeenkomstig zijn wens in besloten kring plaats gevonden.

Carel was al langere tijd lid van onze vereniging. Een aimabele en sportieve schaker. Zijn liefde voor het schaken wedijverde met zijn liefde voor het voetbal: was er donderdagavond een belangrijke voetbalwedstrijd op TV dan was het altijd de vraag of Carel toch zou komen schaken. Maar als hij kwam was Carel een schaker om rekening mee te houden.

In April liet hij weten dat er een ernstige ziekte bij hem was geconstateerd, waardoor hij de laatste ronden van het clubkampioenschap niet meer kon meespelen. Te snel en te plotseling hebben we van Carel afscheid moeten nemen. We wensen zijn vrouw en verdere familie veel sterkte dit verlies te dragen.

Carel heeft ons een boodschap nagelaten:

Ik wens iedereen de rust en de tijd
om stil te staan bij de schoonheid die
de dagelijkse natuur, ver weg of dichtbij, ons geeft.
Alles is de moeite waard om ontdekt te worden,
grote en kleine wondertjes.
Geniet, voel, kijk, ruik! Dat deed ik ook elke dag……

Carel